Dag 4

2 augustus 2019 - Neiva, Colombia

5:15 ging de wekker. Ooh wat koud.

Het tochtte zo erg op de kamer! 9 graden!

Hele dag bus voor de boeg. Jippie...

Natuurlijk weer misselijk, niet overgegeven!

Om de 2/3 uur stoppen we. Maar je kan ook in de bus plassen... gaat nog niet zo gemakkelijk 😂

We rijden van suesca naar neiva.

als we op tijd zouden aankomen kunnen we de wandeling naar de woestijn vandaag doen ipv morgen.

Lunch stop bij een vis restaurant.

Maar ze hadden gelukkig ook kip.

En het aller belangrijkste... het klimaat!

Waar het vanochtend nog zo koud was.. hadden we nu Curaçaos weer😀

Dus lange broek uit en korte broek aan. En mn jas,vest,thermo shirt uit en hemdje eronder gedaan 😀😍

We kwamen vroeger aan als verwacht, waardoor we niet alleen maar de hele dag in de bus hebben gezeten en ook nog wat leuke konden doen.

Op naar de woestijn!

In een woord “geweldig”!

Eerst maakten we een korte wandeling naar “kano” bootjes die ons naar de overkant brachten. Toen liepen we naar het dorpje. Ijsje gegeten en wat gedronken. En natuurlijk weer naar de Baños 😂het allerbelangrijkste woord dat ik moet kennen: toiletten. Toen haalde de bus ons op en kwam er een gids mee. Eenmaal aangekomen bij de woestijn waren het echt weer die Oeh en Aah momenten. Meestal vind ik de natuur op en reis het mooiste dus dit was helemaal super. Nog nooit een woestijn gezien. En nu liepen we erin in. Prachtig!

Het was 19u en we moesten nog een uur rijden naar het hotel.

Om 20u kwamen we aan. Dus ff gedouched. We waren allemaal zo moe en gaar van de lange reis. Anouska belde me op mn kamer op of ik nog wat mee ging eten dus gingen we in het hotel eten waar iedereen zat. Een cola duurde al een half uur... het eten? 2 uur! Nu zul je verwachten dat ik weet niet war had besteld..een italiaanse tosti.... en de rest ook niet heel moeilijk wraps enzo.. dus het was pas 23uur toen we naar bed gingen.

En om 7u sochtends vertrekken we alweer naar San augustin.

1. Trudy:
    2 augustus 2019
    leuk maar wel vermoeiend veel plezier
  2. Erica:
    2 augustus 2019
    Dat zijn lange dagen, maar als die beloond worden met mooie natuur is het leed snel geleden!
  3. Jeanny van Schaijk:
    2 augustus 2019
    Maar die topsite maakte veel goed😂😂
  4. Jeanny van Schaijk:
    Tostie 😂😂
  5. René:
    2 augustus 2019
    Haha, lekker bezig! Een vakantie met alles erop en eraan 😄👍🏻 Straks een prachtige herinnering! 😍
  6. Truus:
    5 augustus 2019
    och je moet maar denken ik heb vakantie
    is wel een kei leuk reis verslag geniet er maar van en slapen doe je maar als je weer thuis bent