Dag 7

9 augustus 2019 - Popayán, Colombia

Dag 7

Vandaag een super lange en zware dag voor de boeg. Deze reis is veel op de weg zijn. Kreeg een ander pilletje van een reisgenootje. Een reispil 😜misschien werkt deze beter want vandaag zouden we smiddags tot savonds laat op 1 dezelfde weg zitten wat alleen maar zand is en hobbels heeft.

Maar eerst weer een archeologische site.. kijk als ze dit park nou alleen hadden gedaan en die van gisteren geskipt.. dan was het leuk. Maar nu leek het weer op gisteren..

Oke,deze is voor mama. Normaal kan mama dit soort opmerkingen maken en hou ik haar voor de gek. Vooruit, kun je ff lachen.. 🤣

Er stond dit in de reisbescheiden: in het park staat een verzameling van ruim 500 metershoge beelden.

Dus ik zeg oow vandaag word leuk! Beelden van 500m hoog 🤣

Nou hoor ik nu nog dus...

Ondertussen begon m'n pilletje te werken..

Ik werd suf! Slaperig haha

Rond 11u gingen we dan toch echt aan de zware tocht beginnen.. de chauffeur William, kei aardig. Moet steeds lachen als ik m'n ogen dicht doe zegt ie elke keer dat ik een slaapkop ben. Ik zit nog steeds helemaal voorin naast de chauffeur. Geen fijne plek maar het beste voor misselijkheid. Dus ik uitgelegd dat dat door de  pastilles komt 🤣en dat ik anders weer ga overgeven😨

Om 13u stoppen we ff op t zandpad om een broodje en een banaan te eten.. er is niks anders dan bomen en zand te zien.

En om in de bus te plassen, is toch makkelijker als ie stil staat.

Rond 18:30 waren we eindelijk uit het zand en zagen we asfalt! Ook blij dat we geen stukken kregen, wat doe je dan in de middle of know where?! We zagen een hele mooie bloemen veld. Stamt af van de zonnebloem.

Dus even gestopt.

Als ik trouwens een mooie foto wil maken en we rijden rustig maakt William m'n deur open of stopt ff. Nog nooit meegemaakt haha. Top!

En dan denk je bijna in Popayan te zijn .

Inmiddels was t al 19u. We waren er nog niet.

Rond 20u kwamen we aan bij t hotel en in de bewoonde wereld.

Snel koffers op kamer gezet. Wifi gescoord. En gaan eten met Kristel en moeder Margo. En Demi en Anouska.

Heerlijke gordenbleu gegeten. Zat fruit, sla, friet en tijd bij. En cola genomen. Totaal nog geen 20 gulden!

Daarna lekker naar bed gegaan. Sommige gingen nog wat drinken maar ik was Kappot haha

1. Jeanny van Schaijk:
    9 augustus 2019
    Heb je het tog nietvan een vreemde 😂😂
  2. Truus:
    9 augustus 2019
    en je had al geregeld hazen slaapjes gedaan ha ha
  3. René van der Linden:
    10 augustus 2019
    Veel reizen, maar dus ook veel van het land zien (als je niet in slaap valt) :-)
    Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
  4. Jopie van Rij-Bollemeijer:
    24 augustus 2019
    Tja dat hoort bij elke reis. Vermoeiend maar toch weer een stukje van het land gezien.