Dag 6

7 augustus 2019 - San Augustin, Colombia

Normaal is het lopend buffet.. dus ik kom sochtends aangelopen loop ik blijkbaar de keuken in 🤣

Nee je moet gewoon gaan zitten en ze komen met een menu wat voor ei of brood je wilt.

De jonge in de bediening zag m'n camera. Hij vertelde dat ie ook foto's maakt. Nou ja vertellen voor zover ik t versta 🤣maar Instagram uitgewisseld, hij maakt documentaire fotografie. Leuk om te volgen.

We gingen allereerst 1 park bezoeken met beelden. Archeologische vondsten. In het begin nog heel leuk en interessant maar om dit anderhalve dag te doen! Bij elk beeld was dus een verhaal. Maar in het begin let je nog op en dan verzwakt bij mij de aandacht 🤣en niet alleen bij mij kan ik je vertellen. Wel een heel mooi uitzicht!

Einde vd middag wandeling naar een mooie waterval. Prachtig! Dit ligt mij meer 😜

Savonds lekkere BBQ in het hotel. Waar ik eerst op ging warmen bij de openhaard 🤣

1. René van der Linden:
    7 augustus 2019
    Poeh! Van anderhalve dag naar beelden kijken, zou mijn aandacht ook verslappen hoor ;-)
  2. Lenneke:
    7 augustus 2019
    Ze lijken ook nog eens allemaal op elkaar... Wel prachtige uitzichten inderdaad.
  3. Jeanny van Schaijk:
    Jij was liever 1,5 dag bij de waterval gebleven😂😂
  4. Yolanda ban de Heuvel:
    Wederom Leuk geschreven.
    Ik zie het voor me
  5. Roel Nienhuis:
    8 augustus 2019
    Altijd interessant die oudheid, maar tot een bepaald punt. :-) Jammer dat je niet met de andere fotograaf kon communiceren. Wel leuk om foto's uit te wisselen.
  6. Jopie van Rij-Bollemeijer:
    8 augustus 2019
    Prachtig al die verhalen. Elke dag was toch wel bijzonder. Jammer af en toe van het eten en de hotels, maar ach verder was het toch een hele leuke reis. Veel gezien, van alles wat.
  7. Alja:
    8 augustus 2019
    Haha! Je bent niet de enige Gladys, ik zou dat ook niet trekken. Twee, drie beelden oké, maar dan moet het tijd voor iets anders zijn 😜