Voorbereidingen

2 juli 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Jaaa nog maar 3 weekjes! En dan vertrek ik naar Colombia.

nog niet zo heel lang geleden boekte ik deze reis, eigenlijk ook wel leuk dan duurt het niet zolang voordat je eindelijk gaat 😊.

Normaal (nu doe ik net of ik heel veel reis 😂) reis ik met Kras. Naar Zuid-Afrika en Vietnam beviel dat uitstekend. Maar nu wilde ik een keer wat dichterbij, hoef ik niet eerst naar Nederland etc, scheelt heel veel reistijd én kosten 😜 Maar kras heeft geen land arangementen meer dus zou ik nog eerst naar Nl moeten terwijl het heel dichtbij is. Dus heb ik verder gezocht naar andere organisaties en kwam ik bij Nrv reizen uit. Ik heb zowel slechte als goede verhalen gehoord maar dat is altijd natuurlijk. Heb gekeken naar een gemixte groep. In Zuid-Afrika was het ook gemixt van alle leeftijden in Vietnam niet. Was ik de enige jongste. Dat geeft niet was ook een leuke groep maar tóch miste ik wel wat leeftijds genoten. Dus ik laat me verassen.

M’n bank al op wereld gezet en OOM verzekeringen geregeld. Dat is het stomme aan Curacao, ik wil dus mijn camera spullen goed verzekeren maar dat doen ze hier niet. Of je moet het binnen in huis gebruiken of tot een bepaald bedrag en daar heb ik niet eens 1 lens voor verzekerd 😂 dus dank aan OOM.

Ook reis ik dit jaar voor het eerst niet met mijn camera tas. Heb een rugzak gekocht. Lijkt het ook niet of je er camera spullen in hebt zitten 😂 Maar ook wel lekker. Wat lichter haha. Ik neem toch alleen maar m’n 24-105 mm en 50mm lens mee. Dus dat in een kleinere camera tas in mn rugzak is top. En waterdicht 😉

Ik hoorde dat het in bepaalde delen koud kan zijn. Nu had ik dus helemaal niks warms. Gek hé als je op een tropisch eiland woont. Dus heb ik uit Nederland een thermo shirt en een jas mee laten nemen. Neemt niet veel plek in beslag maar wel tegen weer en wind goed. Lang geleden dat ik een jas heb gedragen 😂 Verder lekkere makkelijke kleding. Het is tenslotte vakantie.

Nog een paar weken werken (ook niet verkeerd 😉) en dan lekker genieten.

Zet je op de mailinglijst dan blijf je op de hoogte!

Groetjes Gladys

Reis route

1. Jeanny van Schaijk:
    2 juli 2019
    Benieuwd weer naar je verhalen😀
  2. Helene:
    2 juli 2019
    Tuurlijk wil ik dat😀erg benieuwd naar je foto's en verhalen
  3. Erica:
    2 juli 2019
    Ik kijk er naar uit vooral omdat Colombia als 1 op mijn lijst staat, als ik een reisgenote kan vinden.
  4. Truus:
    ben benieuwd
  5. Hermine:
    Fijne vakantie!
  6. Melinda Smits:
    3 juli 2019
    Super leuk ik ga je volgen 👍🏼
  7. Petra v. Lierop:
    3 juli 2019
    Nog even geduld en geld verdienen zodat je strakjes kunt gaan genieten van weer een prachtige reis!! Ben nu al benieuwd nasr je foto's en verhalen Gladys!!
  8. James v Schaijk:
    Leuk ga je volgen
  9. Bram:
    3 juli 2019
    Haaa leuk ik ga je ook volgen😜
  10. Jeanet Miranda:
    Leuk, ben benieuwd. Ik ga je volgen. 😊😊
  11. Jopie van Rij-Bollemeijer:
    3 juli 2019
    Gladys we volgen je door het mooie Columbia
  12. Michelle van der Schans:
    3 juli 2019
    We volgen jou weer graag!
  13. Roel Nienhuis:
    3 juli 2019
    Ga je graag volgen, Gladys. Leuk!
    Moet een prachtig land zijn.
  14. Jeannette:
    3 juli 2019
    Hoi Gladys, ik ga je volgen, spannend.

liefs Jeannette
  15. Ria zandstra:
    4 juli 2019
    Hoi gladys! Ook ik ga je volgen! We zijn in juni in Colombia geweest! Nou zwaar verliefd! Geniet van het prachtig land! Groetjes ria, (mama van lisanne😊)
  16. Alja:
    4 juli 2019
    Spannend Gladys, ben heel benieuwd naar je volgende avontuur.
  17. Jacobien:
    16 juli 2019
    Hi Gladys,
    Ook dit zal weer een ongelofelijke reis gaan worden , geniet met volle teugen xx