Dag 3

31 juli 2019 - San Agustín, Colombia

(Wil even zeggen dat de dagen niet gelijk lopen met waar ik nu ben 😂)

Dag 3

De lokale markt begon om 4 uur snachts. Haha nee hoor ben niet toen al gegaan. Om half 8 zou het ontbijt zijn dus om 7u even een rondje wezen lopen. Veel fruit en groenten, maar ook schoenen etc. Leuk om te zien. Villa de leyva blijft een mooi knus dorpje.

Om half 8 zat iedereen al klaar bij t ontbijt want de bus zou om 8:15 vertrekken

Bij andere hotels ging het net iets vlotter.. daar is meestal een lopend buffet. Hier niet.. eerst ging ze alle ei bestellingen opnemen. Toen kregen we een vruchtensapje. Uiteindelijk ging het toch allemaal wel rap. En vertrokken we maar een half uurtje later.

Boyaca brug

Je verwacht een grote mooie brug met een meer of iets dergelijks..

Niets is minder waar.. dat viel wel tegen haha.

Kijk de foto’s maar op facebook 😂er werd hier vroeger gevochten en gestreden. De brug is daarom ook een replica en een meter smaller 🤣

Toen gingen we naar guatavita.

Zo slim als ik ben laat ik m’n regenpongo natuurlijk in de bus liggen.

Een lange wandeling van 150 treden omhoog... in de regen,wind en kou..

Maar het uitzicht was prachtig! Vond ik zelfs nog mooier dan het meer misschien haha. Het meer werd vroeger leeggeschept om goud te zoeken.

Savonds heerlijk gegeten in het hotel! Kalfs vlees.

Toen lekker naar bed, wekker om 5 uur. Lange reis dag voor de boeg morgen

1. Jeanny van Schaijk:
    Wow wat een brug😂😂
    Maar wel weer mooie foto's
  2. Trudy:
    31 juli 2019
    is schrijfster worden niets voor jou?
  3. René van der Linden:
    31 juli 2019
    Nou ja, die brug was misschien niet zo imposant, maar met het verhaal erbij toch wel de moeite waard. Mooie foto's weer. Die geven een goed beeld van de sfeer (denk ik).